fredagen den 16:e september 2011

Tipsa om dina skönhetsfavoriter hos Damernas Värld

Damernas Värld brukar varje år lista årets skönhetsfavoriter, där läsarnas favoriter är en egen kategori. Nu är det dags att tipsa om årets favoriter.

Mitt förslag är att alla vi som använder naturlig och ekologisk hudvård gör gemensam sak och går in och röstar, för att göra den här typen av produkter mer synliga. Vad säger ni, är ni med mig? Det enda du behöver göra är att tipsa om dina tre favoritprodukter och det gör du här.

Jag har redan tipsat om mina favoriter: ansiktsoljan från Princess Potion, cerat i smaken Chocolate Orange från Ganache for Lips och handkrämen från MyHavtorn. Vilka tipsar du om?

28 kommentarer:

  1. Glömde att skriva vilka jag tipsade om.
    Jag hade svårt att begränsa mig till tre produkter men till slut valde jag; Scotch Naturals lack, Crazy Rumors läppbalsam och duschtvål från Weleda.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni är med! Och roligt att höra vad du röstade på, Elisabeth!

    SvaraRadera
  3. I´m in! Lägger ett inlägg på min blogg nu och länkar till ditt inlägg :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt att du tipsar om Princess Potions olja :) Tack!

    SvaraRadera
  5. Jag är på! Funderar över eftermiddagen och skickar in ikväll - tipsar på bloggen också! Bra idé!

    SvaraRadera
  6. Vilket bra intiativ! :-)
    Jag har redan hakat på och tipsat om denna ide på min blogg samt lämnat in mina tre favoriter till Damernas värld. Det blev Inikas Liquid foundation, Carrot butter cleanser från The organic pharamacy och serumet My little Hero från Voya!

    SvaraRadera
  7. Malin, vad roligt! Och tack för att du kommenterade så att jag hittade till din blogg!

    SvaraRadera
  8. Jag tipsade om calendulababyshampot från Weleda (funkar utmärkt även för vuxna), balsamet från Sante (såg att du inte gillade det men jag tycker det är toppen) samt foundationen från dr Hauschka!

    SvaraRadera
  9. Nu måste jag ju slå slag i saken jag också, ska bara fundera ut mina favoriter...

    SvaraRadera
  10. Jag röstade på 100% Pure Organic Coffee Bean Caffeine Eye Cream, Terre d'Oc Mineral Powder Foundation och Hurraw! Black Cherry Tinted Lip Balm

    SvaraRadera
  11. Slarvig som jag är röstade jag på två missade den sista, men jag röstar på mascara från terred oc
    och Aloe vera schampoo från urtehram

    SvaraRadera
  12. Vad roligt det är att höra vad ni röstar på! Och Milla: två är bättre än ingen! :-)

    SvaraRadera
  13. Som nybörjare på hudvårdens ekologiska/naturliga bana blev det bara två favoriter anmälda till DV från mig ;) Dr Hauschkas ansiktsolja och Weledas Havtorn bodyoil.

    SvaraRadera
  14. Lisa: jag tror inte det spelar så stor roll hur många produkter vi röstar på, men jag hoppas att vi kommer att märkas i deras resultat!

    SvaraRadera
  15. Nu har jag också röstat! Kul att du tipsade om detta och att så många hänger på!

    SvaraRadera
  16. Vilken bra idé Anna. Jag har röstat och skrivit det i min blogg också.

    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  17. Estela: jag såg det i lördags, vad kul! Jag ska samla ihop till ett nytt inlägg. :-)

    SvaraRadera
  18. Superbra idé. Jag har precis skickat in och tipsat om mina tre naturliga favoriter :)

    SvaraRadera