måndag 14 november 2011

Jag har hittat den!

Under båda mina föräldraledigheter har jag slutat använda parfym och sedan lillebror föddes för snart två år sedan har jag inte kommit igång med att använda parfym igen. I våras beställde jag prover av Florascents parfymer, men det var ingen som kändes riktigt rätt. (Jag beställde förresten prover på två underlagskrämer då också, men eftersom det är så sällan jag använder underlagkräm är jag bara halvvägs genom prov nummer två - återkommer när jag har provat klart!)

Men så på Allt för hälsan hittade jag den. Parfymen. Och jag köpte den inte. Gissa om jag ångrade mig så fort jag satt mig i bilen! Det handlar om Exquisite Fruits från Florame, som jag dessutom inte lyckas hitta på nätet någonstans just nu, inte ens hos Florame. Tips mottages tacksamt!

5 kommentarer:

  1. Åh det där är så himla surt. Hoppas att du hittar den!

    SvaraRadera
  2. Finns på mondebio.com... :-)

    SvaraRadera
  3. Jag hittade också underbara Florameparfymer på mässan, och köpte inte heller några! Vi borde ha stött på varandra där så hade vi kunnat hetsa oss själva till köp! ;) Jag fastnade för den som luktade åt citrushållet..

    SvaraRadera
  4. Vilken doft fastnade du för? Nyfiken, har själv tänkt köpa.

    SvaraRadera
  5. Jenny: visst är det! Särskilt som min kompis som jag var där med uttryckligen frågade mig precis innan vi gick ut om jag inte skulle köpa den...
    Malin: du är en pärla!!
    Ekoenkelt: Ja, ibland behöver man lite stöttning för att handla. ;-)
    Anonym: Florames Exquisite Fruits föll jag för. Min kompis som var med är svag för rosdoft och tyckte att deras rosparfym var väldigt bra.

    SvaraRadera